close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך קוראים תהילים?

מערכת שורשכ שבט, תשפא02/02/2021

אוי טאטה, ספר תהילים!! של דוד המלך...

תגיות:
צילום: freepik

כל "יהודי מתחזק", ירצה לקרוא תהילים בתור התחלה. מדובר על אחת מהפעולות החשובות ביותר, אך בו בזמן גם הפעולות הפשוטות ביותר. לאחר מכן יהיה ניתן לבצע פעולות שהן קצת יותר מורכבות, כאלה שדורשות הרבה יותר מאמץ מהצד שלכם. אז לפני שאתם מתחילים לקרוא תהילים, מה אתם באמת צריכים לדעת? אנו ננסה לעשות לכם מעט סדר כך שתוכלו לקרוא תהילים כמו שצריך. אם אתם כבר מפנים זמן לטובת הקריאה, מוטב כי תבצעו אותה בדיוק כמו שהיא צריכה להיות ללא קיצורי דרך.

כל ספר תהילים לקריאה און ליין

כאן בשורש

תתכוונו למה שאתם קוראים

לא צריך להבין את המשמעות של כל מה שאתם קוראים, כי בסוף חלק מהמילים עשויות להיות מעט קשות. אך בפועל עליכם להתכוון למה שאתם קוראים, ולנסות להבין את הרעיון הכללי. תוכלו לקרוא את מה שכתוב בקצב שלכם, על מנת שתוכלו לנסות להבין כמה שיותר. אל תמהרו כי אף אחד לא רודף אחריכם, ואתם כמובן גם לא חייבים לקרוא לאט. תנסו למצוא את הקצב שיהיה לכם הכי נוח לקרוא בו את הפרקים השונים בכל פעם.

תשתדלו לקרוא בכל יום

אין חובה מסוימת לקרוא כמות מסוימת של פרקים, אך עליכם לנסות לקרוא כמה שיותר. אם ביום אחד הצלחתם לקרוא פחות זה לא סוף העולם, תוכלו להשלים את החסר ביום אחר. הכי חשוב שתפנו לעצמכם מספר דקות בכדי לקרוא כמה שיותר. כך תוכלו לדעת כי לפחות השלמתם את מה שדרוש מכם באותו היום. אל תתבאסו אם לא יצא לכם לקרוא הרבה פרקים ביום מסוים, בסוף לכולנו יש לא מעט עיסוקים. כך שהכי חשוב שתעשו את זה בקצב שלכם, בכדי שתוכלו להמשיך להתמיד.

תפילה לפני ותפילה אחרי

זוהי לא חובה! אך מומלץ מאוד לקרוא את התפילה שלפני קריאת תהילים וגם את התפילה שאמורים להגיד אחרי. בכל ספר תוכלו למצוא בצורה מסודרת את התפילות שאותם יהיה עליכם לקרוא, כך שאין שום סיבה שתלכו לאיבוד. סך הכל מדובר על עוד כמה דקות שאתם צריכים להקדיש, ומוטב כי תכינו את עצמכם לטובת כך. התפילה תהפוך להיות הרבה יותר משמעותית מבחינתכם אחרי קריאת התפילה הספציפית שמיועד לספר הזה.

הגדירו זמן קבוע מראש

אומנם תוכלו לקרוא תהילים כמעט בכל שעה ביום, אך ההמלצה היא לא לקרוא תהילים אחרי שקיעת השמש. אך בכדי שתוכלו לבצע את הקריאה בצורה מסודרת, מוטב כי תפנו לעצמכם שעה מוגדרת ביום שבה תקראו. כך תוכלו להפוך את הקריאה לקבועה, מבלי שיהיו הסחות דעת שונות שעלולות להגביל אתכם. בסוף יש לכם הזדמנות לחזק את הקשר שלכם עם בורא עולם על ידי קריאת תהילים. תוכלו לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים, ולנצל אותה בצורה הכי טובה שיש – זה בידיים שלכם.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה